Reisapotheek en weersvooruitzichten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van team van de St.Jan de Doperschool - WaarBenJij.nu Reisapotheek en weersvooruitzichten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van team van de St.Jan de Doperschool - WaarBenJij.nu

Reisapotheek en weersvooruitzichten

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg team van de St.Jan de Doperschool

16 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Behalve je "gewone" medicijnen is het ook nuttig immodium mee te nemen bij darmklachten.
Immodium
Loperamide(hydrochloride) in tablet- en capsulevorm en als drank.
Werking
Het werkzame bestanddeel van dit geneesmiddel remt de activiteit van de spiertjes in de darmwand.
Toepassing
- acute diarree;
- chronische diarree.
Bijwerkingen
Het geneesmiddel wordt over het algemeen goed verdragen. Soms treden ongewenste bijverschijnselen op zoals:
- misselijkheid;
- buikpijn

En dan de weersvooruitzichten voor onze studiereis(zie de foto's, die bij dit bericht horen). Toch ook maar een trui meenemen voor de avonden...

team van de St.Jan de Doperschool

Een groot gedeelte van ons team gaat de krokusvakantie op een andere manier invullen dan we gewend zijn: we gaan op studiereis naar Marokko, het geboorteland van heel veel leerlingen van onze school. We willen de taal, de cultuur en de gebruiken "opsnuiven" van onze Marokkaanse leerlingen.