presentjes voor de twee basisscholen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van team van de St.Jan de Doperschool - WaarBenJij.nu presentjes voor de twee basisscholen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van team van de St.Jan de Doperschool - WaarBenJij.nu

presentjes voor de twee basisscholen

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg team van de St.Jan de Doperschool

14 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

We willen niet met lege handen aankomen op de scholen in Marrakech en Casablanca.Voor de ene school nemen we ontwikkelingsmateriaal,potloden,viltstiften, een elektrische puntenslijper en puzzles mee. Voor de andere school 270 paar sportschoenen in diverse maten. Ook diverse handpoppen die op donderdag 14 februari door medewerkers van de ING-bank in onze gymzaal zijn gemaakt,behoren tot onze bagage.
Het leuke is, dat onze schoolleverancier, de fa.Heutink, ook gratis materialen ter beschikking heeft gesteld!

team van de St.Jan de Doperschool

Een groot gedeelte van ons team gaat de krokusvakantie op een andere manier invullen dan we gewend zijn: we gaan op studiereis naar Marokko, het geboorteland van heel veel leerlingen van onze school. We willen de taal, de cultuur en de gebruiken "opsnuiven" van onze Marokkaanse leerlingen.