Over ICP Advies - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van team van de St.Jan de Doperschool - WaarBenJij.nu Over ICP Advies - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van team van de St.Jan de Doperschool - WaarBenJij.nu

Over ICP Advies

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg team van de St.Jan de Doperschool

11 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Waar staat ICP advies voor?
ICP advies staat voor intercultureel pedagogisch advies.
Wat biedt ICP advies?
ICP advies verzorgt pedagogisch onderzoek, advies,training en begeleiding. Door onze expertise op maatschappelijke vraagstukken en ons uitgebreide multiculturele netwerk kunnen wij organisaties, bedrijven en overheden adviseren en begeleiden op de volgende thema's:
• onderwijs & opvoeding
• diversiteit & integratie
• emancipatie & participatie
• religie & samenleving

Opdrachtgevers
Tot onze opdrachtgevers behoren o.a. gemeenten,stadsdelen, scholen, jeugd en zorginstellingen.

ICP advies ondersteunt al geruime tijd overheden en organisaties in de sociale sector en in het onderwijsveld en staat deze organisaties bij in het zoeken naar oplossingen van complexe maatschappe-lijke vraagstukken. Met name op het gebied van opvoedingsondersteuning heeft ICP Advies al vele opdrachten tot een goed einde gebracht.
De integratie en participatie van allochtonen – en van Marokkanen in het bijzonder – is één van de speerpunten van ons bureau. ICP advies heeft al jaren lang ervaring met het geven van deskundige begeleiding en adviezen op dit terrein.

Zie ook hun website: www.icpadvies.nl

• 12 Februari 2008 - 10:23

Abdel Boulal:

Hoi Marcel,
    Erg mooi, bedankt voor je mail.

Met vriendelijke groeten,

Abdel Boulal
    ICP advies

team van de St.Jan de Doperschool

Een groot gedeelte van ons team gaat de krokusvakantie op een andere manier invullen dan we gewend zijn: we gaan op studiereis naar Marokko, het geboorteland van heel veel leerlingen van onze school. We willen de taal, de cultuur en de gebruiken "opsnuiven" van onze Marokkaanse leerlingen.