Losse foto's van de dvd - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van team van de St.Jan de Doperschool - WaarBenJij.nu Losse foto's van de dvd - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van team van de St.Jan de Doperschool - WaarBenJij.nu

Losse foto's van de dvd

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg team van de St.Jan de Doperschool

28 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Als toetje nog één pagina met foto's van verschillende collega's. We sluiten nu definitief af met alleen maar mooie herinneringen aan een prachtig land, aan een geweldig team, aan prima begeleiders!

• 28 Maart 2008 - 11:43

Abdelilah Boulal:

Beste SJD collega's,
    Het was voor ICP advies en vooral voor mij een eer om jullie te mogen leiden en rondleiden in Marokko. Veel gezien, veel gedaan en zeker veel geleerd. Veel geleerd van jullie kracht, creativiteit, saamhoorgheid en betrokkenheid. Ik hoop van harte dat de studiereis genoeg impuls, ideeen en warmte genereert, zodat jullie missie als een Amsterdamseschool met veel plezier en voldoening vol gebracht wordt.

Het ga jullie goed!

Abdelilah Boulal
    ICP advies.

team van de St.Jan de Doperschool

Een groot gedeelte van ons team gaat de krokusvakantie op een andere manier invullen dan we gewend zijn: we gaan op studiereis naar Marokko, het geboorteland van heel veel leerlingen van onze school. We willen de taal, de cultuur en de gebruiken "opsnuiven" van onze Marokkaanse leerlingen.